...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147 - изчезнаха тоците на управлението на вентилацията
Collapse
X
-
-
Любо, помниш ли че преди време имах подобен проблем с осветлението на уредите и се оказа че тоците минават през скоростомера и сменихме някакъв транзистор вътре и всичкио заспа.Ма не мога да намеря темата.Не мчога сесетя транзистора в оборотомера ли беше или в скоростомера.Даже си бях купил други уреди ся поне имам резервни.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЛюбо, помниш ли че преди време имах подобен проблем с осветлението на уредите и се оказа че тоците минават през скоростомера и сменихме някакъв транзистор вътре и всичкио заспа.Ма не мога да намеря темата.Не мчога сесетя транзистора в оборотомера ли беше или в скоростомера.Даже си бях купил други уреди ся поне имам резервни.
А и това май касаеше само осветлението на приборите. Т.е - няма голямо отношение към дискутирания проблем.
Не намираш темата, защото вероятно сме го нищили на ЛС.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЛюбо, помниш ли че преди време имах подобен проблем с осветлението на уредите и се оказа че тоците минават през скоростомера и сменихме някакъв транзистор вътре и всичкио заспа.Ма не мога да намеря темата.Не мчога сесетя транзистора в оборотомера ли беше или в скоростомера.Даже си бях купил други уреди ся поне имам резервни.
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЛюбо, помниш ли че преди време имах подобен проблем с осветлението на уредите и се оказа че тоците минават през скоростомера и сменихме някакъв транзистор вътре и всичкио заспа.Ма не мога да намеря темата.Не мчога сесетя транзистора в оборотомера ли беше или в скоростомера.Даже си бях купил други уреди ся поне имам резервни.
Все още не съм започнал разглобяването.Ще го направя тези дни,защото не остава време.
Ще направя замерванията,които ecotronic е описал и тогава ще стане ясно откъде идват тоците.Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
http://www.family-sozopol.com/
Comment
-
Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщениеКолега,може би има логика в това,което казваш,защото проблемите са два - освен,че няма тоци на пулта за управление на вентилацията,се наблюдава постоянно премигване на дисплейчето за изминатите километри,което според мен има връзка.
Все още не съм започнал разглобяването.Ще го направя тези дни,защото не остава време.
Ще направя замерванията,които ecotronic е описал и тогава ще стане ясно откъде идват тоците.
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:54 ----------
Някой да ми качи wire diagram тук? Хайде ЕКО, да помогна малко
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеХайде преди да започнеш разглобяването да пуснеш една диагностика на климатроника. Дисплеят мига и когато има проблем с КАН шината
---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:54 ----------
Някой да ми качи wire diagram тук? Хайде ЕКО, да помогна малкоAlfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
http://www.family-sozopol.com/
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеПин 8 на куплунг D8B
И понеже имаме неработещ модул и нарушение в КАН, започва да мига дисплеят
Да търся проблема в куплунг D8B ?Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
http://www.family-sozopol.com/
Comment
-
Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщениеAlex_26, как по-точно да го разбирам това ?
Да търся проблема в куплунг D8B ?
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДа, виж дали там имаш захранване +12V
Това го посъвевах да направи още миналата седмица, но вместо да се чуди и търси, къде се намира въпросната междинна букса D8B - да мери направо на управлението (пин 2).
А и няма гаранция, че ако на междинната букса има напрежение, ще има и на крайния пин.
Просто правило №1:
Когато едно електрическо устройство не работи, първо проверяваш дали има захранване.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:13.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеХа - добро утро!
Това го посъвевах да направи още миналата седмица, но вместо да се чуди и търси, къде се намира въпросната междинна букса D8B - да мери направо на управлението (пин 2).
А и няма гаранция, че ако на междинната букса има напрежение, ще има и на крайния пин.
Просто правило №1:
Когато едно електрическо устройство не работи, първо проверяваш дали има захранване.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЗамълчи замалко. В твоите схемички го няма този куплунг
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment